hoe moet ik een schrijfbeveiliging verwijderen?

Ik heb een camera met mini SD kaart. alleen nu is mijn probleem, ik kan geen foto's verwijderen op mijn computer. Ik had ook al ergens anders gelezen dat je dan dat schuifje op je sd kaart moet verzetten van lock naar unlock, dus heb ik dat gedaan, maar nu lukt het nog steeds niet!:( Heeft iemand nog meer tips?
thanks!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Ik denk dat je kaartje, als ik het goed lees, niet bewerkt kan worden vanuit windows zelf. Een schijfbeveiling voor je foto's dus. Dus kun je geen bestanden van dat kaartje verwijderen in windows. Wrsl moet je dan dus de foto's die je wilt verwijderen, verwijderen met de software van de camera op de pc, of via de software op de camera zelf. Succes