Weet iemand een camera met een doorkijkgaatje goedkoop?

Ik geef het op met het repareren. De enige eis van mijn moeder is dat het een gaatje heeft waar je doorheen kunt kijken als je een foto wilt gaan maken, aangezien ze niet met het display om kan gaan. Weet iemand een goedkope camera (liefst meer, want ik ga Marktplaatsen in de buurt)? Bvd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

dat wordt wel ene wat ouder type
zoek eens op marktplaats naar
sony cybershot deze als voorbeeld
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
het was ook en voorbeeld maar er zijn meerdere types
en ik weet niet waar de vraagsteller woont dus
er zijn vast betere
maar sony is wel een goed merk

Andere antwoorden (1)

De goedkoopste is de Canon Powershot A570
http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/canon/powershot_a570_is/856928/

PS: Bij kieskeurig onder het rubriek kan je uitgebreidt zoeken en zo wat kenmerken aankruizen die je belangrijk vindt. Heb ik dus gedaan met optische zoeker erbij. Dan gefilterd op prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Als ik "<165 euro" + "optische zoeker" invul, krijg ik heel wat meer resultaten:
http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/alle#new=N&page=1&sort=grade&order=desc&q=&rq=&ps=10&pcode=digitalecamera&qcode=digitale_camera&min_default=15&max_default=1549&min=15&max=165&bs[f59007]=open&bs[f59031]=open&bs[f59034]=open&f59034[]=100842
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die a570 wordt al jaren niet meer gemaakt