Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de canon eos 350D nog aan te raden in 2011 als beginnend amateur fotograaf

Ik kan deze camera overnemen voor 150 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ligt er een beetje aan hoeveel foto's er al mee gemaakt zijn. Maar voor die prijs kun je je bijna geen buil vangen.
Ik heb een jaar of 2 geleden voor Sony gekozen omdat Canon op het punt stond failliet te gaan en leveringsproblemen had.
Kwalitatief doen ze niet voor elkaar onder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke halve zool heeft beweerd dat Canon failliet dreigde te gaan? Is zo'n beetje de grootste van allemaal. En Sont doet zeker wél onder voor Canon en Nikon.
En de 350 is een goed model voor een beginner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook grote bedrijven gaan failliet of hebben continuiteit problemen dus dat een bedrijf groot is is geen garantie.
Ik ben in die tijd bij 5 fotospeciaalzaken geweest en was op zoek naar in principe een 450D. Ze gaven allemaal een beetje soortgelijk antwoord op het probleem dat de camera niet leverbaar was.
De knowhow van Minolta en de ervaringen die Sony al had zijn een goede basis voor een prima camera. De keuze is ook heel persoonlijk ik zeg niet dat Canon en Nikon mindere camera's zijn.
Zeker voor een beginner (waar ik mijzelf ook nog steeds onder zie) maakt de keuze niets uit.
Zoals bij zoveel apparaten kies je voor iets en zie je dat systeem als "beter" maar een ander ziet weer voordelen van een ander systeem.
ja hoor, het is een prima instapmodel. Zeker voor beginnende amateur fotografen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je begint met fotograferen is dit een prima camera, voor een prima prijs. Hou er wel rekening mee dat je mogelijk nog een lens er bij moet kopen. Als er alleen een standaard lens op zit, wil je waarschijnlijk op termijn meer doen en zou je bijvoorbeeld een telelens moeten aanschaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je weet van wie de camera koopt is er geen enkel bezwaar. Ervan uitgaande dat hij/zij zuinig is op de spullen.

Het is een prima camera, goede scherpte, resolutie en je hoeft geen rocket-scientist te zijn om hem te bedienen.

Gewoon doen. Als je over een jaartje door wilt naar een camera die meer state-of-the-art is, dan kan je denk ik nog wel 150 Euro ervoor vangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb veel plezier gehad aan die camera. Echt geweldige foto's mee geschoten. Maar er zijn inmiddels wel betere modellen. Maar ja voor 150 eu is het zeker niet slecht. Ik zeg doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zijn goede cameras heb zelf de 400d als reserve van mn 1d. Ik heb geweldige fotos mee gemaakt omdat ik goede lensen ervoor had aangeschaft.Ik heb deze als reserve omdat het een goede camera is, mn vriendin gebruikt hem nu altijd goed om een reserve te hebbn en je krijgt er niet veel meeer voor
veel plezier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding