Is de canon eos 350D nog aan te raden in 2011 als beginnend amateur fotograaf

Ik kan deze camera overnemen voor 150 euro

Weet jij het antwoord?

/2500

Ligt er een beetje aan hoeveel foto's er al mee gemaakt zijn. Maar voor die prijs kun je je bijna geen buil vangen. Ik heb een jaar of 2 geleden voor Sony gekozen omdat Canon op het punt stond failliet te gaan en leveringsproblemen had. Kwalitatief doen ze niet voor elkaar onder.

ja hoor, het is een prima instapmodel. Zeker voor beginnende amateur fotografen.

Als je begint met fotograferen is dit een prima camera, voor een prima prijs. Hou er wel rekening mee dat je mogelijk nog een lens er bij moet kopen. Als er alleen een standaard lens op zit, wil je waarschijnlijk op termijn meer doen en zou je bijvoorbeeld een telelens moeten aanschaffen.

Als je weet van wie de camera koopt is er geen enkel bezwaar. Ervan uitgaande dat hij/zij zuinig is op de spullen. Het is een prima camera, goede scherpte, resolutie en je hoeft geen rocket-scientist te zijn om hem te bedienen. Gewoon doen. Als je over een jaartje door wilt naar een camera die meer state-of-the-art is, dan kan je denk ik nog wel 150 Euro ervoor vangen.

Ik heb veel plezier gehad aan die camera. Echt geweldige foto's mee geschoten. Maar er zijn inmiddels wel betere modellen. Maar ja voor 150 eu is het zeker niet slecht. Ik zeg doen!

het zijn goede cameras heb zelf de 400d als reserve van mn 1d. Ik heb geweldige fotos mee gemaakt omdat ik goede lensen ervoor had aangeschaft.Ik heb deze als reserve omdat het een goede camera is, mn vriendin gebruikt hem nu altijd goed om een reserve te hebbn en je krijgt er niet veel meeer voor veel plezier

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100