Hoe kun je een foto zeg maar een soort van doortrekken zoals dit? (Zie bijlage)

Ik wil dus een foto zeg maar door kunnen trekken zonder dat daar een eigen stukje voor nodig is zeg maar, zoals op het voorbeeld in de bijlage.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
3.8K

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat je precies met een "eigen stukje" bedoeld maar wat ik op de foto zie lijkt veel op "klonen" . In PSP heet dat tenminste zo.
deel van een afbeelding klonen
1. Kies het gereedschap Kloonpenseel op de werkbalk Gereedschappen.
2. Kies op het palet Opties voor gereedschap de penseelpunt, grootte, dekking en andere instellingen.
Als u wilt dat het gereedschap Kloonpenseel telkens opnieuw wordt ingesteld als u het verven hervat, schakelt u het selectievakje Uitlijningsmodus in. U kunt over het doelgebied blijven slepen om de bronafbeelding te vullen. Schakel het selectievakje uit als u wilt dat bij elke streek dezelfde gegevens van het oorspronkelijke bronpunt worden gekopieerd.
Schakel het selectievakje Alle lagen gebruiken in om gegevens uit alle samengevoegde lagen te klonen. Als u alleen gegevens van de huidige laag wilt klonen, schakelt u het selectievakje uit.
3. Klik in de bronafbeelding met de rechtermuisknop op het middelpunt van het brongebied.
Als de afbeelding meer dan één laag heeft, klikt u op de naam van de laag op het palet Lagen voordat u het brongebied definieert.
4. Sleep de muisaanwijzer in de afbeelding op de plaats waar u het gekloonde gebied wilt verven.
Veel succes!