Mijn Panasonic DMC-FZ7 toont op het schermpje rechts bovenaan, bovenop het icoontje van de batterij, een oplichtend rode kader. Reden=??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Als de batterij vol is en het gebeurt toch dan heb ik bij andere camera's de ervaring dat de camera een batterij herkent die niet origineel is. Daarvoor zijn verschillende typen waarschuwing in verschillende merken camera's. Als het de originele bijgeleverde accu is dan lijkt het eerder dat het leeg is of mogelijk een intern defect waardoor de accu te zwak is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens de gebruiksaanwijzing die bij deze camera hoort, betekent het knipperende kader dat de batterij opgeladen moet worden.
Pieter2011