Hoe kan ik mijn JVC camcorder aansluiten op een wireless transmitter en Receiver kit voor HDMI?

Ik zou graag mijn JVC Everio camcorder draadloos aan willen sluiten op een beamer, dit via een wireless set voor HD AV. Op deze set zitten HDMI ingang connectoren. Mijn camcorder heeft een kabeltje met tulp aansluitingen en een kabeltje met een usb connector. Bestaat er nu een verloop kabeltje van tulp naar HDMI of een kabeltje van usb naar HDMI. Of moet ik denken aan een andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Dat kan vast maar dan heb je niet te maken met verloopjes maar met dure videoconverters. Dan moet je denken aan een apparaatje van 100 euro.

http://www.fabertronics.nl/audio-video/omvormers/scart-naar-hdmi-1080p-converter-huismerk.html?gclid=CLW4r_Ls1qsCFcaDDgod1WukNw