kan ik een beamer (met usb aansluiting) aansluiten op mijn mobiele telefoon met 3G ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
7.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"bedankt, wij willen een voetbalwedstrijd via de beamer uitzenden, vandaar mijn vraag. Iemand vertelde dat dat kon via telefoon met 3g ivm internet" Jouw vraag is dus: Ik wil graag een TV-uitzending op mijn 3G-telefoon ontvangen en deze aansluiten op een beamer via USB, kan dat? Alsjeblieft doe het niet. Het kan waarschijnlijk op twee manieren al niet (USB doet vaak geen video en al helemaal geen live uitgezonden video op een telefoon) en ten tweede is tv via 3G een ramp. Doe het gewoon met een goede HD-decoder (van zeg ZIggo of KPN) en component of HDMI uitgang.

Antwoorden (2)

Ja, in principe wel. Via de usb uitgang van je telefoon zou je deze op de usb ingang van de beamer kunnen aansluiten en zo bijvoorbeeld foto's en video's van je telefoon weergeven. 3G heeft hier verder niets mee te maken.

Johan van Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt, wij willen een voetbalwedstrijd via de beamer uitzenden, vandaar mijn vraag. Iemand vertelde dat dat kon via telefoon met 3g ivm internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.beamershop24.nl/landingpages/beamer-aansluiten.html USB type A aansluiting wordt over het algemeen gebruikt om de inhoud van externe opslagmedia, zoals USB sticks, op de projector af te spelen. De meeste projectoren zijn in dit geval echter alleen in staat om beelden weer te geven in JPEG. Sporadisch zijn er apparaten die ook videobestanden of Microsoft Office formaten afspelen kunnen. Dit gaat dus waarschijnlijk niet werken.
Volgens mij niet USB ondersteund geen bestanden van telefoon naar beamer als je Apple hebt zou je zo'n omvormer kunnen halen ( alleen wel erg duur)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omvormer voor wat?