Past deze hoes voor eos 450d ook op de 550d ?

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/canon-eh-19l-tas-voor-de-eos-450d-en-eos-1000d/9000000005981389/index.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je link werkt niet, die kan je beter in de uitleg zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik voor een grotere tas gaan, mocht je ooit gaan uitbreiden in je objectieven.

Antwoorden (2)

Ja ik denkt wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat past. zie bron. Maar persoonlijk vind ik dit een erg kleine tas een voor het zelfde geld kan je wel een grotere tas krijgen, waar je ook nog wat accessoires in kwijt kunt.