Een camera van 125 megapixel, ziet die alles scherp?

Ik bedoel als ik een volledig flatgebouw fotografeer kan ik dan inzoomen en zien wat mensen in hun appartement doen? Echt scherp? Of werkt het anders?

Toegevoegd na 3 minuten:
Inmiddels al weer een tandje verder kennelijk:

http://news.softpedia.com/newsImage/New-196-Megapixels-Camera-from-Microsoft-UltraCamXp-Wide-Angle-2.png/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Zou kunnen, maar dan moet ook de lens zeer precies zijn ook... En het medium dat de foto weergeeft moet ook zeer scherp zijn, maar in feite heb je gelijk... Dus het kan zo zijn...

Je kunt het zien als vele fotoos naast elkaar tegelijkertijd gemaakt... Dus het kan zeker...

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus een soort panorama-foto in een keer gemaakt... panorama van een flat...

Toegevoegd na 2 minuten:
trouwens heb jij zo'n camera al en kijk je naar die foto... (zie avatar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet echt bevredigend maar okay...

Andere antwoorden (1)

Je ziet de vlieg op hun neus zitten!