Een camcorder met `1.3 Megapixel CMOS´... is dat wel de moeite waard?

Geen idee wat het inhoudt, maar is het wel enigszins goede kwaliteit? Laten we zeggen, dat je iemands voor en achterkant kan onderscheiden op een filmpje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

Nooit kopen in ieder geval.

Ik heb ooit een 0.75 Megapixel cam recorder gehad, en die was voor de tijd - 1990 - opzienbarend., maar daar zou je anno 2009 niet meer mee gezien willen worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het in je mobieltje zit is het redelijk niet spectaculair. 50 euro waard maximaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een camcorder met 1.3 megapixel is voor normaal video voldoende Voor en fotocamera is het echter nu IK HEB EEN JVC hd camera en die heeft 800.000 pixels en geeft goed beels
d op normale tv .Dat is ook maar 625x435 pixels voor een 3x4 beeld uiteraard