Al je veel foto achterelkaar zet en dat snel afspeelt hoe heet dat?

Ik bedoel dat je bijvoorbeel een pen ( of een ander voorwerp ) steeds een stukje verschuift en er een foto van maakt. En vervolgens de foto snel afspeelt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
14.3K

Antwoorden (4)

Dit heet stop motion. Leuk voorbeeldje: http://www.youtube.com/watch?v=u46eaeAfeqw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet inderdaad stopmotion. Nog een leuk voorbeeldje:
Volgens mij bedoelt die panorama maar ik kan het fout hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Panorama is foto's naast elkaar of een hele brede foto.
Time Lapse
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ANIMATIE
Je kunt op die manier animaties en films maken. Misschien zoek je dat woord.

FILM
Lukt het je om 25 tot 30 fps te vertonen dan heb je een vloeiende film of animatie gemaakt.

SLOW MOTION FILM
Lukt het je om van een beweging die 1 seconde duurt 60 beelden of zelfs 300 of nog meer beelden te maken, en speel je dat op de normale snelheid van 30 frames per seconde af, dan heb je een beweging in slow motion.
Zoals hier met 1200 fps: http://www.youtube.com/user/huismusInSlowMotion#p/u/4/DuuThOQBwlk
Of hier met 300 fps http://www.youtube.com/watch?v=jO3dwUKULOE

SLIDESHOW
Speel je de foto's wat langzamer af dan heet het een slideshow. ("dia"show)

TIME LAPSE
Time lapse noem je de instelling op je camera waarmee je om de zoveel seconden automatisch een foto maakt.

STOP MOTION & FREEZE FRAME
Stop motion is wanneer je een filmpje stil zet in een bevroren frame. Het heet dan ook wel een freeze frame.

VOGUE
Vogue is een term uit de jaren 90 waarmee bedoeld wordt
dat iemand stopt met bewegen (meestal dansen) in een mooie pose, of wat die persoon denkt dat een mooie pose is.

PANORAMA
Panorama is op een aantal camera's een instelling waarmee je een extra brede foto kunt nemen, of een software programma / optie waarmee je een serie foto's aan elkaar kunt plakken tot een grote panorama foto.

Ik denk dat je een ANIMATIE bedoelt.