Hoe kan ik foto's bekijken van mijn oude SD-kaart?

Ik heb laatst weer een van mn oude sd kaartjes terug gevonden van een camera die ik heb verkocht. Nu wil ik graag alle bestanden op die sd kaart (voornamelijk persoonlijke foto's zonder kopie) bekijken. Maar hoe doe ik dat? ik heb geen pc maar wel 2 laptops.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Camera's
4.4K
Ritsuka
3 jaar geleden
Een laptop is ook een pc
Griffin
3 jaar geleden
Laptops hebben vaak een SD card reader ingebouwd....

Antwoorden (1)

Dat kan met een cardreader die je in je laptop steekt.
https://www.bol.com/nl/l/cardreaders/N/8475/
Goede tip van Utrecht: maar kijk vooral eerst even goed naar je laptop: veel modellen hebben namelijk een ingebouwde SD-card reader.
Toegevoegd op 26 januari 2021 11:23: tekst
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
Utrecht
3 jaar geleden
Maar kijk vooral eerst even goed naar je laptop: veel modellen hebben namelijk een ingebouwde SD-card reader. Mijn -oude- HP Pavilion in ieder geval wel.