Nikon Coolpix S3100: een goede camera?

Ik vind het een mooie camera, ik vraag me alleen af of het wel een goede camera is. Ik had bijvoorbeeld een vraag op GV gevonden van iemand die vond dat de camera geen scherpe foto's maakt.
Heeft iemand nog ervaring met de Nikon Coolpix S3100? Ik vind hem er heel mooi uitzien.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/COOLPIX-S3100-BLAUW,10259,14784,168017.html#infoTabNav

Of weet iemand misschien een betere, als hij niet goed is?
Mijn eisen voor een camera zijn:
- Niet al te groot
- Mooie foto's
- Leuk kleurtje (of zilver)
- Met accu (GEEN batterijen)
- Foto's en video's
- Moet aan kunnen sluiten met een kabeltje aan de computer
- Verder heeft hij vast wel gezichtsherkenning, rode ogen correctie, flitser, e.d., dat hebben bijna alle camera's tegenwoordig.
- Budget zo rond de €100, €120.

Ik twijfel bij de camera omdat hij nogal 'goedkoop' is, 'maar' €79.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Testredacteuren zijn niet onder die indruk. Sterker nog : ze vinden het eigenlijk niets. En de Nikon Coolpix S3100 is vaak genoeg getest dat we dit met zekerheid kunnen zeggen. Zoek snel verder, want er zijn zeker betere alternatieven. Die vind je het snelst door de ranglijst van Digitale Camera's te bezoeken.