Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb het progamma photoshop nodig voor mijn opleiding, welke is het beste aan te raden?

De prijzen verschillen nogal, hoe moet ik weten welke ik moet kiezen van het progamma photoshop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
978
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je dat niet beter op de opleiding vragen, wij kunnen wel wat roepen maar als jij straks aan komt met versie 4 en zij willen functies die in 5 zitten leren/uitleggen zit je. Misschien krijg je wel korting als je via de opleiding bestelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestellen ? Downloaden bedoel je haah

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je hem download is hij niet zo duur.. :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ikzelf heb net fotoshop elements 9 binnen, maar als je dingen wilt knippen en plakken vind ik hem niet fantastisch, kan alleen met een magnetisch lasso, en als je even verkeerd gaat kun je weer opnieuw beginnen... verder heb ik hem nog niet uitvoerig getest..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt volgens mij studenten editie krijgen. Misschien dat ze dit op je opleiding kunnen vertellen. Ook zie je vaak advertenties op de school-prikbord of in folders.

Je zult wel de uitgebreide photoshop moeten hebben. En niet bijvoorbeeld photoshop elements.
Praat ook met de docenten en leerlingen wat zij hebben gedaan. En als de opleiding nog niet is begonnen, kan je nog 'heel' even wachten hiermee.
Als studenten elkaar helpen, kan je er gemakkelijk doorheen komen. Ook kun je elkaar tips geven of elkaar tips geven voor 2e handse spullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord van zoekend1987 is uiteraard het goedkoopst, waar wil je legaal de progrmma's uitproberen dan zou je ook een abonnement kunnen nemen op photoshop. Je kan het als het ware per maand proberen en daarna weer opzeggen.

http://www.adobe.com/nl/products/creativesuite/design/buying-guide.displayTab3.html

Mischien dat dit een goede manier is om het programma te leren kennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pupil van mij gaat een fotografieopleiding doen en moet de nieuwste photoshop hebben. Dus CS5. Deze bestelt hij via school. Hoj krijgt dan vam Adobe een speciaal nummer en een hoge korting op het product. Informeer bij je opleiding wat de mogelijkheden zijn. Vaak hebben de verschillende opleidingen afspraken hierover met Adobe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Photoshop voor je opleiding nodig hebt dan moet je opleidingInstituut wel iets geregeld hebben voor de software.
In ieder geval zo dat het in de lessen beschikbaar is voor iedere student.

Ik zou dus hen vragen naar een goedkope manier om aan de voor de opleiding geschikte software te komen.

Hebben zij niets in de aanbieding, dan kun je misschien via een student van een (foto-)grafische opleiding iets regelen met een eigen versie. Of via een docent ervan.

Lukt dat nou ook niet, dan kun je de juiste versie zelf rechtstreeks aanschaffen. Dan hangt het er wel vanaf of je de foto-bewerkings richting wil, de layout richting, illustreren of het oorspronkelijke photoshoppen.

Nog een legale optie is een oudere versie kopen.
Vaak kunnen die een heleboel dezelfde dingen als de nieuwe versie, en als je de basis nog niet kent gaat je opleiding de eerste tijd toch niet aan de nieuwe snufjes toe komen.

(De illegale manieren doe ik niet aan mee.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer waarschijnlijk schrijft de school gewoon voor welke versie wordt gebruikt bij de lessen - vraag het dus aan de school! Een betere (nieuwere) versie lijkt leuker maar de menu's kunnen weer anders zijn opgebouwd wat tot onduidelijkheden kan leiden...
Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding