Ik heb een CF kaart van San Disk 12.0 GB " volgens mijn computer is hij leeg , en geeft aan Volume 7,8 Gb en vrije ruimte 7,8 Gb

Hoe kan dit ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

Stel dat het drive g: is.

Formatteer hem gewoon. Start/UITVOEREN Format g:

Dan kun je ook naar dos gaan en typen dir G: dan zie je alles wat erop staat. Windows houdt er niet van jou alles te laten zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sandisk maakt zowel 8 als 12 GB kaartjes.
Misschien heeft deze de verkeerde opdruk gekregen.
Ik zou 'm ruilen.
14 jaar geleden
Nou ik neem aan dat als er 12.0GB op staat dat die dat ook echt heeft ookal worden ze op dezelfde plek gemaakt ergend in texas.
Maar het is altijd zo dat als je bijv. Een 120gb ipod classic koopt dat ie iets minder echt heeft ongeveer 8%minder.