Hoe kan ik het geluid behouden terwijl ik een klein stukje film strip?

Vorige week heb ik bij de Lidl zo,n kleine enVivo camera gekocht, en het werkt opzich prima. Maar als ik het filmpje ga strippen, is het geluid weg. Hoe kan het filmpje trimmen, en het geluid behouden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Bij zo'n beetje alle goede videobewerking programma's zie je in je balk de bovenste balk als beeld en de onderste is het geluid, je kunt dan de geluidsbalk "Locken" ofwel gewoon vast zetten en dan kun je in je beeldbalk gaan knippen en doen wat je maar wilt. Je moet echter wel oppassen dat het beeld en geluid synchroon zijn als je gaat slepen met de balken... Het is misschien handig als je even vermeld welk je programma jij gebruikt of wilt gebruiken?