Mijn geheugenkaart moet worden geformatteerd??

Ik heb een SD kaartje van 1GB en die doe ik in mijn camera,
alleen dan zegt hij: geheugenkaart moet worden geformatteerd.
dus ik klik op doorgaan.
Maar dan zegt hij weer dat ik hem moet formatten! :S
Weet iemand hoe dit zit en hoe het verholpen kan worden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (4)

Als je hem in de kaartlezer van je PC of laptop plaatst, dan moet je hem kunnen formatteren (was het niet rechtsklikken?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook eens gehad, ik fotografeer ook graag. Je moet gewoon hem eruithalen en daarna weer in doen. Als dit niet werkt, probeer het dan morgen nog eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik gedaan..
Zal ht morgen nog een x proberen ;)
Als je rechtermuisknop doet in het scherm COMPUTER zou je hem moeten kunnen formatteren.
lukt dit niet, dan is er de kans dat je kaartje kapot is. is mij ook eens overkomen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denkt dat je dan een paar fotos of filmpjes moet verwijderen dan heb je meer geheugen