Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nikon d3100 af-s 18-55+ 55-300 voor 720 euro+gratis tas twv 50 euro bij dixons.Zal ik dit doen?

Hoe is de service bij dixons?(Bergen op Zoom)
Volgens mij krijg ik er ook een statief bij. 2 lens filters en klasse 6, 4gb sd kaartjes(2 maal) en nog 1 klein dingetje voor 797 euro.Doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
716

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Zeker doen! Anders wil ik het wel ;) goeie aanbieding hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even op kieskeurig.nl gekeken (zie de bron hieronder). De goedkoopste daar is Kamera-expres, die de set aanbiedt voor E 739. Die E 720 van Dixons lijkt me dus een prima aanbieding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor die prijs zeker doen.
Is een dijk van een camera waar je je absoluut geen buil aan valt.
En met alle accessoires die je erbij krijgt kan je jaren vooruit.

IK ZEG DOEN!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze er zoveel bij kunnen doen, dan stel ik vragen bij de prijs. Vergelijk eens met prijzen als je iets via internet koopt. Is het een lokkertje of echt goedkoop?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het zeker doen. het is heel goedkoop. ik heb op de site van een fotowinkel gekeken en daar was hij voor 730 euro te koop. de accessoires zijn ook niet verkeerd. je kunt er jaren mee vooruit. veel succes, en anders wil ik hem wel.......................
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De deal is zeker gunstig! Alleen snap ik niet waarom je 2 filters wilt. Bedoel je een uv en een pl filter? Want daar zou ik voor een goeie kwaliteit gaan! BW filters presteren het beste maar kunnen waarschijnlijk niet voor die prijs! En een statief koop je meestal voor je leven en kan snel al war duurder zijn dus hoe is de kwaliteit daarvan? Ik zou alles even naast elkaar zetten. En alleen de set los kopen en de rest via een speciaal zaak die er iets meer van af weet als de dixons.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding