Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

originele infolithium batterij van sony, altijd goede werking, wordt ineens niet meer geaccepteerd door de camera? Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
551

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hebben wij ook gehad en ik heb contact gezocht met Sony Nederland en we kregen netjes nieuwe batterijen opgestuurd.

Toegevoegd na 25 seconden:
Reden konden ze bij Sony niet geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat wel een paardemiddel maar nogmaals: eigenlijk doe je dit bij paarden. Neem de acculader voor je auto, zet hem op 12 volt (dus niet op 6 volt) en met 2 stopnaalden in de beide klemmen jaag je maximaal 3 seconden een vette stroom door de batterij. Wel + aan + en de - aan de - natuurlijk en waarom ik dit een paardemiddel noem is dat je dit alsjeblieft nooit langer dan 4 seconden mag doen anders springt de interne beveiligings-springzekering en heb je er niets meer aan.
Maar het is wel het meest probate middel dat ik ken, ik heb zelfs iemand op een camping zo bezig gezien die een ronde stekker in de sigarenplug instak met snoertjes eraan en heel wat GSM-bezitters gelukkig kon maken maar auto-accu's is zéér gevaarlijk: doe dit dus nooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding