Waar kun je het beste een praktische en simpele digitale fototoestel tussen de 50 en 100 euro kopen?

Het moet geen ingewikkelde fototoestel zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (5)

Vaak heeft een Kruitvat leuk toestelletjes voor weinig geld en die simpel te gebruiken zijn. Soms heeft Blokker ook wel zo'n aanbieding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mediamarkt biedt een suite van mogelijkheden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont. Maar bij ons(kleef duitsland) heeft de Saturn een camera afgeprijsd €99 soort van spiegelreflex camera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de mediawinkel inderdaad. Op www.bol.com kom je ook een heel eind, bijvoorbeeld http://www.bol.com/nl/p/elektronica/canon-ixus-105-is-roze/9000000008171686/index.html

Toegevoegd na 27 seconden:
*mediawinkels zoals expert, scheer en foppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem eens een kijkje in de Kijkshop.
verschillende prijsklasse,dus er zal er best 1 tussen zitten.
1 tip.
mocht je er 1 willen kopen,neem er liever eentje met een oplaadbare batterij.Scheelt je een hoop ellende en ergernis.Normale batterijen lopen zo leeg.
suc6 met je aankoop