Is er nog belang bij een polaroid toestel?

Is teruggevonden na het opruimen van de zolder. Weet alleen zelf niet hoe hij werkt dus als iemand er belang bij heeft? Worden deze toestellen uberhaupt nogwel gebruikt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn nog kunstenaars die er mee werken, dus misschien kun je er nog iemand blij mee maken.

Het beste antwoord

Polaroid is enige jaren geleden gestopt met de productie van films en camera's. Echter, een groepje fans is begonnen de productie weer op te starten voor die mensen die nog wel de camera's gebruiken.

De markt is klein. Je zou hem op marktplaats kunnen zetten. De camera's worden niet meer gemaakt, dus kan het wel zo zijn dat er menen naar op zoek zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gooi maar weg, Polaroid heeft zojuist een digitale versie uitgebracht van hun oude vertrouwde systeem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De productie van de cassettes is gestopt, alleen op tweedehands sites kun je nog wat kopen.
Als je zoiets wilt, dan hebben ze een modernere oplossing:
14 jaar geleden
De kwaliteit en het gemak zijn zover achterhaald, dat die dingen echt geen drol meer waard zijn! Misschien is ie over 100 jaar wel weer iets waard....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou hem zeker niet weggooien, de stijl en kleuren van de polaroids zijn uniek en er zijn zeker nog mensen die dit (om artistieke reden gebruiken). Koop maar eens een 'filmpje' en ga polaroidjes schieten, dan zal je zien dat het leuk is...