Hoe heet ook alweer zo'n fotocamera waar de foto direct uit komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Polaroid camera

Het beste antwoord

Polaroid camera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Polaroid camera. Ik zie net een heel leuk ding op de wehkamp. Dus ze zijn nog steeds te koop, dat wist ik niet.

Toegevoegd na 18 minuten:
Niet goed? Kan zijn dat mensen al in een bericht zitten en nazoekwerk doen, en op zenden drukken als er al een antwoord staat he…dat ZIEN die mensen dan niet….
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet goed? Kan zijn dat mensen al in een bericht zitten en nazoekwerk doen, en op zenden drukken als er al een antwoord staat he...dat ZIEN die mensen dan niet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, of je hebt zonder het te weten op tenen van anonieme minnaars getrapt. Laat het van je afglijden. Een niet-onderbouwde min heeft geen waarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik kijk naar het aantal nietszeggende vragen van mensen onder de 15, denk ik dat het een recalcitrantje is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een polaroid camera. Ze zijn een tijdje weg geweest maar een nieuw bedrijf heeft gekozen het weer op te pakken en ze opnieuw in de markt te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Polaroid camera