Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet ook alweer zo'n fotocamera waar de foto direct uit komt?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Polaroid camera

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Polaroid camera.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Polaroid camera. Ik zie net een heel leuk ding op de wehkamp. Dus ze zijn nog steeds te koop, dat wist ik niet.

Toegevoegd na 18 minuten:
Niet goed? Kan zijn dat mensen al in een bericht zitten en nazoekwerk doen, en op zenden drukken als er al een antwoord staat he…dat ZIEN die mensen dan niet….
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet goed? Kan zijn dat mensen al in een bericht zitten en nazoekwerk doen, en op zenden drukken als er al een antwoord staat he...dat ZIEN die mensen dan niet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, of je hebt zonder het te weten op tenen van anonieme minnaars getrapt. Laat het van je afglijden. Een niet-onderbouwde min heeft geen waarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik kijk naar het aantal nietszeggende vragen van mensen onder de 15, denk ik dat het een recalcitrantje is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een polaroid camera. Ze zijn een tijdje weg geweest maar een nieuw bedrijf heeft gekozen het weer op te pakken en ze opnieuw in de markt te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Polaroid camera
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding