Ik heb een probleem met mijn panasonic de DMC-FZ28Deze wil niet meer dan 9 opname op z,n intern geheugen opslaan,wat doe ik verkeerd?

Als de geheugen kaart vol is moet die autmatisch over gaan op z,n intern geheugen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Het enige dat je verkeerd doet is dat je de gebruiksaanwijzing niet leest. In het schema op pagina 206 staat duidelijk dat het ingebouwd geheugen maar 50 MB groot is en derhalve maar 9 opnames van 10 MP kan bevatten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
~ Even ter aanvulling.
waarschijnlijk heeft je camera dan een geheugenkaart opening.
Daar kun je dan een geheugenkaart in stoppen. Elke electronica winkel hebben die wel ;)
En laat even je camera zien dan helpen ze je vast graag.

Steeds meer camera's maken gebruik van opslag kaarten. (geheugenkaartjes) omdat er veel op kan en is ook makkelijker over te zetten op de PC.
Je haalt namelijk gewoon het kaartje uit de camera en stopt hem in je PC. En voila! ;)

Mocht je nog vragen hebben, kom maar op! :)

Toegevoegd na 50 seconden:
Je hebt kaartjes van verschillende Mb/Gb. voor een panasonic die jij hebt zou ik gewoon een 2 of 4 gb kiezen .Meer krijg je er meestal toch niet op. Als je een dagje weg gaat.