Wat is er met mijn digitale camera aan de hand?

(zie foto).Het gebeurt steeds vaker,maar hij blijft ook goede foto's schieten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Chip is beschadigd. Terugbrengen als je nog garantie hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwe chip inzetten is waarschijnlijk net zo duur als een volkomen nieuw toestel. Een vijf jaar oud toestel is trouwens al heel erg achterhaald.

Andere antwoorden (1)

Welke camera is het?

Toen jij die camera kocht, was het toen voor 5 jaar, of voor langer. Dit is ook afhankelijk van de aankoopprijs.

Zou je het waard vinden om hem te laten repareren. Voor een compact zou ik zeggen helaas. Maar aan de andere kant kan je nu een betere camera krijgen dan 5 jaar geleden.

Het is in ieder geval niet meer goed. Dus stuk.