Hoe kan ik mijn oude videobanden naar dvd overzetten?

Wat zijn mijn opties? Het gaat om een aantal privé films van vroegâh.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
2.7K

Het beste antwoord

Bij de Aldi hebben ze soms de zolid hi-speed dvd maker in de aanbieding, kost € 18,-
Kun je zelf de filmpjes overzetten naar je pc.
Kwaliteit is natuurlijk niet zo mooi als de originele video.
Bewaar je banden dus goed voor later.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

er zijn diverse bedrijven in gespecialiseerd.

Toegevoegd na 37 seconden:
Deze zit vast bij jou in de buurt: http://www.hema.nl/nl-NL/foto/winkel/naar_dvd.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je bij een fotowinkel doen, daar kunnen ze die omzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb daarvoor een vhs converter nodig

een paar als voorbeeld
13 jaar geleden
Je kan een soort dongel kopen bij de blokker. Daar hang je je band aan en dan staat hij op je pc en dan kan je de hele zooi op een dvd zeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan je bij de Hema laten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dat gedaan met een Sony dvd direct recordertje het typenummer is mc5 of de latere mc6
Het ding heeft video in usb in en ook nog geheugenkaart optiei om slideshows te maken met muziek
het handige is dat hij stopt met opnemen bij slechte scenes of beschadigde videobanden en zodra beeld weer goed is verder gaat