kan ik een webcam/camera installeren in de huiskamer en de beelden ervan live bekijken via mijn iPhone4?

Het is vast mogelijk, maar ik weet zo niet hoe en wat ik er exact voor nodig ben. Ik zou een cam in mijn huiskamer willen plaatsen, waarvan ik op mijn iPhone4 live wil kunnen volgen wat deze ziet. Hij hoeft niet per se de opnames te bewaren, gewoon een live view van wat er gebeurt in mijn huiskamer op mijn iPhone is wat ik wil, zonder dure beveiligingsinstallatie.
Ik stel me voor een cam met een static IP adres, die ik via een app benader of iets dergelijks. Iemand ervaring ermee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
2.3K

Het beste antwoord

Met Dropcam kan dat, dat is een applicatie die je kunt verbinden met de camera.
(zie bron)

De app is gratis, maar de dropcam kost 199.95$ (155 euro).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er bestaan simpele baby cam's tekoop bij iedere electronica winkel . Dus de makkelijkste vind ik die eigenlijk bedoeld zijn Vd baby kamer . Ja die zijn niet discreet klein maar simpel te installeren en geven ook het geluid door .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk eens op de site van Ispy.
software gratis.