Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een webcam/camera installeren in de huiskamer en de beelden ervan live bekijken via mijn iPhone4?

Het is vast mogelijk, maar ik weet zo niet hoe en wat ik er exact voor nodig ben. Ik zou een cam in mijn huiskamer willen plaatsen, waarvan ik op mijn iPhone4 live wil kunnen volgen wat deze ziet. Hij hoeft niet per se de opnames te bewaren, gewoon een live view van wat er gebeurt in mijn huiskamer op mijn iPhone is wat ik wil, zonder dure beveiligingsinstallatie.
Ik stel me voor een cam met een static IP adres, die ik via een app benader of iets dergelijks. Iemand ervaring ermee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met Dropcam kan dat, dat is een applicatie die je kunt verbinden met de camera.
(zie bron)

De app is gratis, maar de dropcam kost 199.95$ (155 euro).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er bestaan simpele baby cam's tekoop bij iedere electronica winkel . Dus de makkelijkste vind ik die eigenlijk bedoeld zijn Vd baby kamer . Ja die zijn niet discreet klein maar simpel te installeren en geven ook het geluid door .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk eens op de site van Ispy.
software gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding