Welke lens kan ik het beste gebruiken voor het fotograferen van een sneeuwvlok of dauwdruppel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (5)

Een macrolens of een normale lens met macrostand. Soms kan je met een telelens en statief hetzelfde bereiken, maar dan heb je wel meer afstand nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is macrofotografie. Dus een macrolens. Misschien leuk om de vlok 1 op 1 te krijgen op de sensor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je een lens neemt met een stand voor macrofotografie en die daarnaast ook nog breder ingezet kan worden. Het gaar vooral om die macrostand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk ! Laat ff weten/ergens zien hoe je foto geworden is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook en lens ömkeren".
Je hebt dan een reverse-ring nodig.
Google maar eens op het internet met de termen macro en reverse.
Je kunt dan met een normale lens van heel dichtbij opnames maken.
Succes!