Hoe maak een time lapse van een rups die een vlinder word?

Voor een project moet ik een time lapse gaan maken. Alleen ik weet niet hoe ik dit moet doen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

rups in bakje. Camera er op en elke X seconden een frame schieten. Deze n een mpeg reeks plaatsen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
met een camera en een rups, moet lukken lijkt me
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het makkelijkst gaat dat met een camera of webcam die direct de afbeelding naar de computer kan wegschrijven. Als je een canon camera hebt, kun je onderstaande link klikken, anders zul je even moeten Googlen voor de software.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een webcam is tegenwoordig ook al goed genoeg om een goeie time lapse te maken van zoiets.

Stel is dat de webcam elke 1 minuut een foto maakt, daarna plak je dit alles achter elkaar en heb je een mooie time lapse.