Kimath
13 jaar geleden
Dit is niet echt een nuttig antwoord. Wat moet je doen als je iTunes hebt? je geeft verder geen instructies wat je verder moet doen.
Je zet liedjes op je iPod met behulp van iTunes.
Sluit je iPod aan op de pc en start iTunes op.

Klik op je iPod in de linkerbalk van iTunes en ga naar het tabblad muziek.
Haal het vinkje weg bij muziek synchroniseren en klik onderaan op de knop synchroniseren om te bevestigen.
Nu wordt alle muziek van je iPod verwijderd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt er ook voor kiezen om een deel van je muziekcollectie op je iPod te zetten.
Maak een aparte afspeellijst aan in iTunes, daar sleep je de muziek naar toe die je graag wilt overzetten.

Nu selecteer je in het tabblad muziek van je iPod de optie 'geselecteerde afspeellijsten, artiesten, albums en genres'
Als je de afspeellijst selecteert die je zojuist gemaakt hebt, wordt alleen die muziek overgezet.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed uitgelegd;),Als ik een plusje kon geven gaf ik die :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo kan je dan geen plusje geven? ;-)
Normaal gaat dat via iTunes als je 'm synchroniseert, maar dan staan de liedjes meestal al in iTunes, waarschijnlijk bedoel je als als het niet kan met iTunes, dan kun je Sharepod gebruiken, daarmee kan je de liedjes van je iPod afhalen en op je computer zetten en/of in iTunes;