Bij welke winkel kan ik een losse subwoofer kopen?

Geen internet winkel!

De winkels als BCC, expert, de block hebben het kennelijk niet (via internet bekeken).
Zal de mediamarkt het hebben? Of een andere winkel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.5K

Het beste antwoord

Niet bij grote ketens, maar bij de zelfstandige hifi winkels.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry,er ging iets verkeerd. Kijk hiervoor op hifi.nl/winkelsbenelux
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen heb je dan ook gelijk de beste typen en dus dure oplossingen.

Andere antwoorden (4)

Bij Mediamarkt heb ik vorige week alleen sets gezien mat speakers e/o tuner.

Pixmania verkoopt ze zowieso : http://www.pixmania.nl/nl/nl/r/subwoofer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de BBC kun je wel losse subwoofers kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, helaas. Als je goed kijkt op hun site, zie je dat je ze alleen via het internet kunt bestellen. In de winkel hebben ze niets liggen.
je zegt geen internetwinkels .
neem toch maar eens de moeite om hier te kijken
heb er zelf al meerdere malen iets besteld .

http://www.europe-audio.nl/intro.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Stassen in Venlo hebben ze een uitgebreid assortiment, op de website vind je uitgebreide info en prijzen. Goede zaak, goed advies en goede spullen. Mijn tip: een JM Acoustics of Rel. Niet aansluiten op de jvc overigens, want dan is de prijsverhouding sub vs. versterker wel een beetje zoek (goede sub van deze merken tussen 500-100)

En relatief goedkope sub vind je ook bij de Media Markt.
paulus811