Als je voor een radio signaal gaat staan stoort het signaal wel, maar als je er iets voor legt niet. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

'Jij' ben teen enorme stoorzender met een eigen actieve spanning (Alle zenuwbanen communiceren door ontladingen). Dit stoort. Een boek heeft daar veel minder last van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Water absobeerd erg veel radiostraling.

Zet maar eens flessen met water om de antenne/Radio heen.. zal je merken dat dit wel stoort

Toegevoegd na 57 seconden:
enne... mens = meerendeel water