Zijn er kleine boxen waar je een mediaspeler (draagbare MP3/MP4 speler) met USB aansluiting op aan kan sluiten, en dat daar dan het geluid uitkomt?

Zoals je voor de iPod speakers hebt zegmaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.6K

Het beste antwoord

Ik heb ze als relatiegeschenk gekregen: kleine active speakers. Sluit ze aan op de koptelefoonuitgang, en er klinkt muziek.
Opladen via USB-verloopstekker op de laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jazeker bestaan die. Gebruik die van WATSSOUD met oplaadbare batterij en voor €6,99 te koop bij het Kruidvat.
Het opladen doe ik evenals mijn MP3/4 speler via een USB adaptor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De de perfecte boxjes voor een draagbare mediaspeler is de Xmini, perfect geluid, makkelijk mee te nemen, snel op te laden en aansluiten op de koptelefoon ingang, zie hier;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor logitech , philips