Welke pioneer of numark draaitafel heeft de stemming ai functie ?

virtual dj heeft nu een functie waarbij de vocals en de instruments apart gehaald kunnen worden, dit is erg handig. Alleen kan ik niet met virtual dj ergens draaien omdat deze draaitafels digitaal zijn. Welke pioneer of numark draaitafel heeft deze functie ingebouwd? ik zag een nieuw merk buddy of zoiets die dit wel had maar die draaitafel was helemaal van plastic

10 maanden geleden
in: Audio
1.1K
TurfGraver
10 maanden geleden
Analoog draaitafel bedoel je?
Virtual dj draaitafels zijn controllers.
Anna95
10 maanden geleden
een fysieke draaitafel bedoel ik zoals ook in de vraag staat...
Anna95
10 maanden geleden
virtual dj is een software geen draaitafel
TurfGraver
10 maanden geleden
De "draaitafels" voor virtual dj zijn controllers (voor de software).
Om audio te splitsen in verschillende stemmen zal je software moeten gebruiken.
Anna95
10 maanden geleden
Graag alleen antwoorden als u het antwoord weet. Ik ben alsnog niet wijzer geworden door dit antwoord. Ik zoek een specifiek model dj controller waarbij die knoppen onder de draaitafel dit kunnen met AI
Black0311
9 maanden geleden
Dit ga je nergens vinden in een fysieke draaitafel. Om audio te splitsen heb je software nodig en dat zit niet in de draaitafel zelf. De bedoeling is dat je met software je audio splitst en in rekordbox zet zodat je ze op je draaitafel kan gebruiken.
Anna95
9 maanden geleden
Er bestaat er wel al een die heet reloop buddy .. dit is slechte kwaliteit dus ik zocht een betere
Anna95
9 maanden geleden
Zoals ook in de vraag staat ..
LeonardN
9 maanden geleden
Reloop Buddy is een DJ-controller GEEN draaitafel. Draaitafel:
https://www.jkproductions.nl/verhuur-licht-geluid/119/technics-sl1200mkii-draaitafel/ DJ-controller
https://www.bax-shop.nl/dj-controller/pioneer-dj-ddj-200?gclsrc=aw.ds&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=17429580147&utm_term=&adgroup=&creative=&gclid=CjwKCAjwqZSlBhBwEiwAfoZUIB-J3BiL38g3-cgdObDu6-nsO_Zs3EuZLqTlWjVWsEqW_lfow1rmBBoCk6AQAvD_BwE Wat je dus zoekt is een betere DJ-controller.
https://www.bax-shop.nl/dj-controller?o=product_price_rev Je zegt:
"Graag alleen antwoorden als u het antwoord weet. Ik ben alsnog niet wijzer geworden door dit antwoord." Welnu wat TG zegt is een REACTIE, die maakt jou hopelijk wel wat duidelijk, namelijk dat je het om het verkeerde vraagt in je vraag. Dit is dus je vraag:
Welke Pioneer of Numark DJ-controller heeft de "stemming AI functie" ?
LeonardN
9 maanden geleden
Wat je dus niet snapt is dat het antwoord is: GEEN.
De functionaliteit zit niet in de DJ-controller.
De functionaliteit zit (zoals je zelf al aangeeft) in bijvoorbeeld "Virtual DJ" (of Serato).
Die heeft een knopje in de software interface.
Dat knopje zal je moeten verbinden met een fysieke knop op je DJ-controller.
Dat zal bij elke fatsoenlijke DJ-controller kunnen met (extra) aanwijsbare knoppen.

Geef als eerste antwoord