Welke headsets zijn geschikt voor tourgidsen op de fiets?

Een vriendin wil fietstochten door de bollenstreek organiseren met headsets voor de deelnemers. Zo kan ze al fietsend over de omgeving vertellen terwijl de deelnemers kunnen luisteren. Welke komen daar voor in aanmerking en waar koop je zo'n dingen? Het zou fijn zijn indien de deelnemers ook via hun set kunnen reageren en ze moeten lekker klein zijn.

3 jaar geleden
in: Audio
1.2K
ronron1212
3 jaar geleden
Ze rijdt met een groep hoe denk je dan over de verkeersveiligheid?

Antwoorden (1)

Dit bedrijf is volledig gespecialiseerd in headsets voor alle soorten tours. Zie link hieronder.
3 jaar geleden
Piacenza
3 jaar geleden
Ja, maar die zitten in de VS.