Als je een iPod met inscripte gekocht hebt via de Apple Online Store, kan je die dan nog ruilen?

Op de site staat niet expliciet vermeld dat het niet mag, er staat zelfs 'Als u van gedachten verandert, kunt u uw standaard- of maatwerkhardware binnen veertien kalenderdagen na levering retourneren.'
Nu vraag ik me af of een iPod met inscriptie ook onder maatwerkhardware valt en voordat ik me ga wagen aan die fijne telefoonmenuutjes die bedrijven zoals Apple hanteren, vraag ik het hier. Heb je er zelf ervaring mee? En waarom 'nee' of 'ja'?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Het beste antwoord

Nee, bij de return and refund policy staat expliciet dat het niet mag, tenzij het product het niet doet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als het goed is dan krijg je een formilier uit geprint en daarmee kan je naar de apple store