Wat kun je doen als In-ear oordopjes uit vallen?

Ik heb de nieuwe AirPods Pro gekocht. Nu was ik al geen fan van in-ear oordopje omdat zulke siliconen dingen bij mij altijd uitvallen. De noice cancelling is de voornaamste reden dat ik ze heb gekocht. Nu vallen echter deze ook gewoon uit, wat ik probeer. Heeft iemand misschien tips?

4 jaar geleden
in: Audio
3.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Uberhaubt al geprobeert om bijvoorbeeld een grotere maat erop te zetten? standaard maat is "medium".
Maxdb
4 jaar geleden
@MelvinB, ja dat heb ik geprobeerd, geen resultaat helaas. @SimonV, bedankt voor je antwoord! EDIT:
Ik heb voor de grap eens de siliconen tips er afgehaald en ze zo in mijn oor gestopt. Nu blijven ze perfect zitten.... zou ik dan een nog kleinere maat moeten hebben? Ik heb nu maar S erop staan

Het beste antwoord

Klap de siliconen flap omhoog en je ziet een kleine letter die aangeeft welke maat je gebruikt. Zorg ervoor dat de letter zodanig is geplaatst dat deze is uitgelijnd met de lange zwarte opening aan de bovenkant van de knop.
Zodra je de punt goed hebt opgesteld, moet deze gemakkelijk op zijn plaats klikken met een hoorbare klik.
Mocht dit niet helpen, probeer dan bijvoorbeeld DamonLight AirPods Covers, EarBuddyz Ear Hooks, Earskins:
http://www.iphonehacks.com/2019/03/how-prevent-airpods-falling-out.html
Toegevoegd op 15 november 2019 13:26: tekst
Plaatje bij antwoord