Hoe stel ik vaste zender in op een CDR2005vdo autoradio?

Ik wil in mijn opel corsa c vasta radiozenders instellen op de knoppen 1 t/m 6, bijvoorbeeld knop 1 radio 538, knop 2 Q music etc. Weet iemand hoe je dit instelt?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Audio
15.6K
LeonardN
5 jaar geleden
Vaak de zender opzoeken en dan de knop lang ingedrukt houden.

Antwoorden (1)

Kies knop 1, zoek de gewenste zender, druk knop 1 en houd deze even vast (meestal zo'n 3 seconden). Kies knop 2, zoek de gewenste zender, druk knop 2 en houd deze even vast, enz. enz.
jc54
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Nee, je hoeft niet eerst de knop in te drukken die je wil gaan programmeren. zoek de gewenste zender, druk knop 1 en houd deze even vast
zoek de gewenste zender, druk knop 2 en houd deze even vast