Beats by dre gebroken Solo HD Kan ik hem laten maken?

Mijn beats by dre is gebroken? bij de hoofdkussen waar je hoofd komt te zitten, aleen hij doet het nog wel.
kan je er een behuizing van kopen of ergens laten maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2K

Antwoorden (2)

Ik weet niet hoe oud jouw Beats zijn? Maar heb je niet gewoon garantie bij de winkel/shop waar je ze hebt gekocht/besteld? Neem anders eerst even daar contact mee op en kijk of je hem hier kunt laten maken.

Als dit niet mogelijk is kun je ook nog vragen of zij weten waar je de oortjes kunt laten maken.

Lukt dit allemaal niet dan kun je alleen nog maar contact op nemen via de official website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze worden niet gemaakt. Kapot is kapot.
En onder garantie valt dat ook niet omdat het breekschade is.
Of dat is mij toch verteld. Je kan alleen proberen naar de winkel te gaan en hopen dat ze hem toch onder garantie aannemen en een nieuwe meegeven.

Heb het zelf ook voor gehad, daar is niets aan te doen.
Voorzichtiger mee zijn!