Kan er een voorversterker van een bepaald merk op een eindversterker van een ander merk?

Laatst heb ik een Rotel RB 990BX (eindversterker) gekregen, alleen er moet blijkbaar een voorversterker bij. Een RC 990BX als het goed is. Alleen die kan ik nergens vinden op het internet. Is het mogelijk om een voorversterker van een ander merk dan Rotel aan te sluiten op een eindversterker van Rotel?

5 jaar geleden
in: Audio
1.8K

Antwoorden (1)

beste lukie02 natuurlijk kan je er een andere voorversterker op aansluiten zolang ze dezelfde aansluitingen hebben.
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
En de zelfde impedantie en sensitiviteit. :)
Aansluitingen zeggen daar niks over.