Er komt geen geluid uit mijn oortjes maar uit de speaker wat nu?

Ik heb een iphone 7 en mij splitter waardoor ik de oortjes met een ronde in pluggertje kan gebruiken die werkt niet zojuist nieuwe oortjes besteld die werken ook niet ook hier komt het geluid uit mijn speaker terwijl ik mijn telefoon wel kan opladen heeft iemand hier een oplossing voor

4 jaar geleden
in: Audio
1.8K

Antwoorden (1)

Bedoel je de splitter die ik als bijlage heb toegevoegd?

Misschien ligt het aan de splitter zelf. Je kan een splitter op bol.com, coolblue.com kopen of in een Apple Store.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Edit:
Wanneer het niet aan je oordopjes ligt en ook niet aan de splitter, zou ik naar jouw provider gaan om advies te vragen. Wellicht kunnen zij zien waar het probleem ligt en kunnen zij jou verder helpen. Als je verzekerd bent kost dit je verder geen extra kosten.