waarom zie ik geen fotoos bij sms berichten?

Ik zie dat er een berichtje is, van welk nummer, hoe groot het is (kbs) en links van het bericht een pijltje naar beneden, maar geen foto terwijl ik weet dat dat was gestuurd.
Hoe kan ik dat veranderen? Het zijn maar kleine fotoos, 32kb.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ondersteunt je telefoon wel MMS?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kennelijk niet.

Het beste antwoord

Dit probleem heb ik ook gehad. Als iemand foto's over SMS stuurt valt dat onder MMS (Multi Media Service). Als het goed is heb je ook een SMS bericht gekregen met een code en een website waar je de foto's kunt downloaden. Ik hoor graag van je als je meer duidelijkheid wilt.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, ik zoy graag willen weten waar die website is. Ik zie geen code. Hoe kan ik mijn Samsung s7 de fotoos laten tonen?
Ruimtestation
6 jaar geleden
Geen code maar wel een website? Kijk eens of je ooit wel een code hebt gekregen als je de website wel ziet. Ik hoor graag van je.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, geen code en geen website. Hoe kan ik een screenshot maken met een s7, weet ja dat misschien?
Ruimtestation
6 jaar geleden
Druk rustig en gelijktijdig op de power knop en de home knop. Bron:
https://www.madformobile.com/galaxy-s4-tip-hoe-maak-ik-een-screenshot-of-schermafbeelding-met-mijn-samsung-galaxy-s4/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb het screen shot klaar, nou nog uitvinden hoe ik dat hier kan plaatsen.
Ruimtestation
6 jaar geleden
Dat is niet mogelijk. Je kunt hem wel uploaden op een website en dan de link plaatsen.
Ruimtestation
6 jaar geleden
Ik heb je foto gezien in de vraag. Raar probleem is dit zeg..! Ik adviseer je om contact op te nemen met je provider. Ik hoop dat je mijn antwoord het beste vond en ik hoor graag van je als je nog vragen hebt.
TurfGraver
6 jaar geleden
Misschien is een persoonlijk bericht een beter idee dan je mailadres hier neer te plempen.
(Tenzij je graag spam ontvangt natuurlijk.)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi meneer jansen, ga je emailen, maar morgen oo zijn vroegst. Vast bedankt, je hoort van me!
Ruimtestation
6 jaar geleden
Oké, is goed!