Ik wil graag thuis muziek kunnen opnemen, maar ik heb weinig geld uit te geven. Wat moet ik aanschaffen?

Ik wil graag muziek kunnen opnemen met mijn laptop, maar ik heb geen idee welke apparatuur hiervoor nodig heb. Ook heb ik niet een heel groot budget. De muziek betreft gitaar en zang.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
Amadea
7 jaar geleden
Bedoel je live uitgevoerde muziek?
dudemeister
7 jaar geleden
ik denk dat Soundcloud iets voor jou is. Tjek de site maar eens.
TurfGraver
7 jaar geleden
Akoestisch gitaar?
Hier wat info voor je:
www.homestudioplugin.nl
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verklaar je nader. Het is niet duidelijk wat "niet een heel groot budget" nou eigenlijk inhoudt. Voor sommige is €500,- voor audioapparatuur weinig, maar voor de ander is dit weer bakken vol met geld.

Antwoorden (1)

Floureon BM-800
Klinkt goed
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
En die plug je zo in op de laptop?