waarom veranderd mijn autoradio het volume?

ik heb een Caliber 046 Autoradio ( 2 jaar geleden aangeschaft ), en die heeft het altijd perfect gedaan; tot vorige week. ik heb mijn autoradio altijd gebruikt voor mijn kratradio, maar sinds vorige week doet ie heel vreemd. als ik het volume wat harder zet, kan het zomaar zijn dat hij eerst niet reageert, en vervolgens in een keer +10 harder gaat. het zelfde geld voor zachter zetten. of hij gaat gewoon harder wanneer ik hem zachter zet en andersom.

hoe kan dit en hoe kan ik dit probleem verhelpen?

7 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Mogelijk heeft u een auto met een automatische volume regeling. Deze regelt het volume automatisch afhankelijk van de omgevingsgeluiden. Controleer of deze functie is ingeschakeld in de instellingen van uw autoradio.
Bronnen:
4 maanden geleden