Gaat gta 6 ook op de xbox 360 kunnen???

Nou ik heb dus zins kort een xbox 360 met gta 5 maar kan gta 6 er ook op

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
gta 6 komt ergens uit in 2018-2019. fabrikanten zijn nu bezig om van de xbox360 en ps3 af te komen dus er komt geen gta 6 voor de xbox360

Antwoorden (2)

GTA 6 bestaat niet en is nog niet in ontwikkeling.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoewel dit in theorie natuurlijk een open vraag is kunnen we stellen dat, aangezien GTA V al een kantje boord op de Xbox360/PS3 was dit heel onwaarschijnlijk is.

http://gta6grandtheftauto.com/will-rockstar-release-gta-6-for-ps3-xbox-360.html
Stelt het ook zo ongeveer.

GTA V wordt nu in bepaalde mate "tegengehouden" door de oude consoles, in eerste instantie door de technische beperkingen waar rekening mee gehouden moet worden en in tweede instantie door de extra tijd die besteed moest worden om het ook voor die platformen werkende te krijgen. Nu levert GTA V natuurlijk wel wat op op de oude consoles, maar fat zal tegen de tijd dat VI uitkomt stukken minder zijn. De keuze voor minder werk door maar 3 platformen te ontwikkelen zal dan hoger zijn. Dat nog naast de vrijheid die het geeft niet voor zwakke platformen te moeten ontwikkelen.

Ga er maar vanuit dat het een hard aflopende zaak is voor de oude generatie als het gaat om triple-A titels. En als ze al uitkomen zijn het echt uitgeknepen versies in vergelijk met de nextgen versies/PC-versie.