Hoe haal ik ruis weg?

Ik heb een Samson meteor usb microfoon en ik hoor wat ruis en achtergrond geluiden. De ruis komt waarschijnlijk door mijn laptop. Ik heb al een plopkap erop zitten maar dat werkt daar niet echt voor. Help?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Het beste antwoord

Dit kan je niet echt waterdicht verwijderen omdat laptops zeker met een wat minder goede koeling luid worden dit kan je pas echt goed verwijderen als je bijvoorbeeld een computer bouwt met echt helegoede koeling en fan controllers waarmee je de fans in de computer heel stil houd omdat ze minder moeten werken om de computer niet te laten overhitten, wat je wel zou kunnen proberen is met speciale soft ware zoals Audacity hebben veel opties voor achtergrond ruis en geluiden.

Toegevoegd na 45 seconden:
Toch blijft het er altijd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie!
Alleen dat programma is niet handig in verband met dat ik mijn microfoon gebruik voor het streamen.