Turtle Beach Ear Force Recon 100 Gaming Headset zit hier mic op?

Zit er op de Turtle Beach Ear Force Recon 100 Gaming Headset een microfoon? Ik wil namelijk een nieuwe headset voor ps4 kopen maar ik kan niet vinden of er een microfoon opzit zodat ik gewoon kan chatten.

site:
http://tweakers.net/pricewatch/432787/turtle-beach-ear-force-recon-100-gaming-headset.html

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Nee, dit zit er niet bij, dan zou het wel bij de specificaties staan. Is ook niet op het plaatje te zien.

Bij deze headset zit wel een microfoon, en daar zie je tussen specificaties een lijstje staan met de gevoeligheid microfoon etc: http://tweakers.net/pricewatch/153726/creative-fatal1ty-gaming-headset/specificaties/
Trouwens wel een fijne headset, die gebruik ik zelf.
8 jaar geleden
Ja, er zit een microfoon bij. Deze zit echter in het snoer verwerkt bij de volume-regelaar. Uit eigen ervaring nemen deze microfoons nooit heel goed geluid op, maar je zou er prima mee kunnen chatten.