Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik .txt-bestanden op mijn walkman (sony nwz-f806)?

Als ik muziek afspeel en de menutoets aanraak, heb ik de mogelijkheid om tekst toe te voegen ("add lyrics"); als ik dat doe en "select a file" kies, krijg ik de melding "No .txt or .lrc files". Natuurlijk heb ik dan wel .txt-files op de 806 gezet (ik heb het geprobeerd met verschillende programma's (Word, Wordpad, Kladblok en in verschillende mappen op de 806), maar de melding "No .txt or .lrc files" komt steeds terug.

Mijn vraag is dus: hoe krijg ik de teksten op de 806, het liefst rechtstreeks vanuit de Windows-verkenner (ik gebruik Windows 7 en Windows 8.1), eventueel met behulp van een ander programma, bijvoorbeeld "Media GO".

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
928

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het bestandje moet over het algemeen dezelfde naam hebben (uitgezonderd de extensie) als het geluidsbestandje en ook in dezelfde map staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik heb het meteen geprobeerd (bestandsnaam.flac gekopieerd naar bestandsnaam.txt), maar de mededeling blijft hetzelfde, helaas. Ik heb in de map met de nummers van een cd nu dus onder andere een muziekbestand 01_take_it_back.flac en een tekstbestand 01_take_it_back.txt staan, maar op de een of andere manier herkent de speler dat bestand niet. Het weglaten van het getal (01) of het getal en de underscore (01_) helpt ook niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding