Hoe zet je een audio van een filmpje van youtube op je computer/laptop het liefst zonder iets te downloaden? xx

ik zag een filmpje op youtube,
met een leuk muziekje en iemand die praat erdoorheen,
je kent het allenmaal wel (;
ze had m zelf gemixt dus kon ik m niet met Acer of iets anders dergelijks downloaden,
ze had ook in de beschrijving gezet dat je toestemming moest vragen of je de audio mocht,
ik heb dus toestemming gekregen maar weet niet hoe je die audio dus krijgt xx

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit is het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=BbGsK_xk0GI&feature=em-share_video_user

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (4)

Als je audio wilt moet je per se downloaden.
Probeer youtubetomp3 eens.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is dat wel veilig dan zonder virussen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die programma wel ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar kan ik die dan het best downloaden??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=BbGsK_xk0GI&feature=em-share_video_user
Je kan het zonder een speciaal programma te downloaden doen door naar de site www.youtube-mp3.org te gaan en de URL van de video in te vullen. Dan zul je wel het audiobestand moeten doenloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is dat ook zonder virussen enzow
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja natuurlijk, zeer betrouwbaar. Ik gebruik het zelf ook altijd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zeker ik gebruik het ook altijd.
het werkt zo.
1- kopieer de URL ( deze link in dit geval http://www.youtube.com/watch?v=BbGsK_xk0GI&feature=em-share_video_user 2-ga naar de site. 3 plak de URL in het balkje bovenin. 4 druk op 'video converteren' 5 druk op downloaden 6 het word gedownload en je kan het bestand bijvoorbeeld openen met itunes
je gaat gewoon naar:
http://www.youtubetomp3.com/

en je kopieert het adress van het filmpje op de plaats waar video URL staat en dan klik je op convert.

even wachten, en dan staat er download "naam van je bestand" en daar klik je op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik deze link - werkt prima - hoef niks te downloaden