Werkt mijn Sennheiser koptelefoon niet goed?

Ik heb laatst een Sennheiser hd228 gekocht. Als ik deze nu op heb klinken ze dof en hoor je de bass niet, je moet echt hard duwen wil je de bass horen nu id mijn vraag of dit klopt, want ik heb al dingen in de band versteld zonder resultaat. Of ligt het misschien aan mijn hoofd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Het beste antwoord

Een hoofdtelefoonplug heeft 3 contacten de z.g. tip, ring en de massa. waarschijnlijk maakt de massa geen goed contact in je versterker, de bas valt dan weg en het geluid wordt heel kaal. Probeer je hoofdtelefoon eens op een ander apparaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien ligt het een de equalizer. Probeer deze op een andere modus te zetten en luister of het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik helaas al geprobeerd
Ik denk dat het aan je geluidsdrager ligt... Probeer je hoofdtelefoon eens op een ander apparaat aan te sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn dit van die dopjes? Dan moet je die echt goed in je oor doen. Als je ze goed in hebt hoor je bijna geen bal van "buiten" geluiden maar zet je de muziek aan is het genieten en hoor je die bas wel! En anders ff checken op een ander apparaat dan merk je snel waar het aan ligt.