Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werkt mijn Sennheiser koptelefoon niet goed?

Ik heb laatst een Sennheiser hd228 gekocht. Als ik deze nu op heb klinken ze dof en hoor je de bass niet, je moet echt hard duwen wil je de bass horen nu id mijn vraag of dit klopt, want ik heb al dingen in de band versteld zonder resultaat. Of ligt het misschien aan mijn hoofd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een hoofdtelefoonplug heeft 3 contacten de z.g. tip, ring en de massa. waarschijnlijk maakt de massa geen goed contact in je versterker, de bas valt dan weg en het geluid wordt heel kaal. Probeer je hoofdtelefoon eens op een ander apparaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien ligt het een de equalizer. Probeer deze op een andere modus te zetten en luister of het werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik helaas al geprobeerd
Ik denk dat het aan je geluidsdrager ligt... Probeer je hoofdtelefoon eens op een ander apparaat aan te sluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn dit van die dopjes? Dan moet je die echt goed in je oor doen. Als je ze goed in hebt hoor je bijna geen bal van "buiten" geluiden maar zet je de muziek aan is het genieten en hoor je die bas wel! En anders ff checken op een ander apparaat dan merk je snel waar het aan ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding