mijn webcam geeft beeld enbewegingen ma ik heb geen geluid kan iemand helpen?

webcam is een logitec aud model

Toegevoegd na 7 minuten:
er zit wel een micro in mijn webcam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk zit er geen microfoo in je webcam ingebouwd.

Toegevoegd na 6 minuten:
misschien moet je ff op google zoeken naar de juiste software voor die webcam

Toegevoegd na 19 minuten:
misschien heb je iets aan onderstaande site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zit wel een micro in mijn webcam ingebouwd heeft altijd ge maceert ma nu ni meer was nieuwsgierig en ik heb zo van alle knopjes uitgeprobeerd en ik weet niet hoe je da terug goe kan zeten
Driver downloaden en installeren. Waarschijnlijk zul je het beeld en geluid moeten configureren in het programma. Dit moet bijvoorbeeld bij msn.